Jostiband en Trijntje Oosterhuis in de Adventskerk

Waar de Jostiband komt is het feest. Dat komt goed uit, want wij vieren dit hele jaar het 100-jarige bestaan van de Adventskerk on Alphen aan den Rijn.

Wij zijn groot fan van de Jostiband, de koning is fan en zelfs mensen in het buitenland zijn fan. Plezier staat voorop. En dat zal het publiek ook merken tijdens de concerten, die de muzikanten met veel passie en liefde geven.
Trijntje Oosterhuis komt als speciale gast meezingen met de band. Een uniek optreden, dat u niet wilt missen.

Reguliere tickets voor dit concert zijn € 27,50 per stuk inclusief 1 pauzedrankje. Vrienden van de stichting betalen een speciale vriendenprijs, namelijk € 22,50 per stuk inclusief 1 pauzedrankje.

Deuren open om: 19:00 uur
Aanvang concert: 20:00 uur en duurt tot 22:00 uur
Kaartverkoop via Alphens.nl

Geplaatst door: Maaike Lilipaly op maandag 21 februari om 15:58 uur - Gewijzigd op: maandag 21 februari om 16:02