Pianisten gezocht voor de lichtshows Keys of Light

Op 10, 11 en 12 februari 2022 staat er een vleugel voor de hoofdingang van de Adventskerk te wachten op jou. En die mag jij bespelen. En bijzonder hieraan is, dat je met je pianospel een lichtshow activeert die te zien is op de buitenkant van de 100-jarige Adventskerk.

Elke avond start om 19:00 uur en eindigt om 22:00 uur. Met dit open podium bieden we iedereen die zich inschrijft de mogelijkheid om maximaal 10 minuten op de piano te spelen. Dus denk goed na over je muziekkeuze. Houd je van klassieke muziek, moderne muziek of popmuziek. Het mag allemaal! Wij delen de vleugel, deel jij je talent?

Inschrijven kan via: www.vriendenvandeadventskerk.info. Doe dit uiterlijk vóór 28 januari 2022.
Neem je familie en vrienden natuurlijk mee die avond.Jouw pianoshow is uniek en een blijvende herinnering.

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op maandag 10 januari om 17:17 uur