Steinmeyer-orgelweekend aangepast en alléén online

Het Steinmeyer-orgel is weer in topconditie.

Na een grondige restauratie hoopten we het nieuwe geluid te laten horen tijdens een speciaal georganiseerd Steinmeyer-orgel Festivalweekend van 30 oktober tot en met 1 november 2020.

Helaas hebben we, vanwege de ontwikkelingen rondom Covid-19, het besluit moeten nemen dit orgelweekend aan te passen en in te korten. Slechts het openingsconcert op vrijdagavond 30 oktober gaat door, maar ook alléén online. Er is dus geen publiek aanwezig.

De beroemde Franse organist, Daniel Roth, komt helaas niet naar Alphen aan den Rijn. Simon Stelling zal in zijn plaats de `nieuwe` klanken uit het orgel laten horen met een prachtig concert.

De Escape Room op zaterdag 31 oktober en de twee jukebox-concerten op 1 november zijn geannuleerd.

We hopen alle activiteiten op een later moment alsnog te organiseren.

Kijkt u mee vanuit huis om te zien hoe het Steinmeyer-orgel weer klank en kleur terugkrijgt?

Klik dan op 30 oktober op: https://www.youtube.com/watch?v=3V09AfJ3iPU&feature=youtu.be voor een verwijzing naar een livestream op YouTube. De uitzending start om 20:00 uur.

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op zaterdag 24 oktober om 18:40 uur - Gewijzigd op: zaterdag 24 oktober om 18:41