Bevrijd jezelf uit de Escape Room

Speel je mee op zaterdag 31 oktober?

Als onderdeel van het feestelijke orgelweekend van 30 oktober tot en met 1 november, organiseren we voor iedereen van 12 jaar en ouder een spannende Escape Room in de Adventskerk.

Het orgel is gerestaureerd maar er mist nog één akkoord. Zoek in de Escape Room naar het antwoord en probeer jezelf te bevrijden.

Met minimaal 3 en maximaal 6 kunnen jullie deelnemen. Uiteraard is bij de opzet met alle corona maatregelen rekening gehouden.

Inschrijven kan vanaf nu op deze pagina: https://www.adventskerk.info/?pageid=9970

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op maandag 12 oktober om 16:25 uur