Live Pianoconcert 27 juni - Simon Stelling

Het laatste "Stoepjesconcert" vanuit de Adventskerk was een succes. Simon Stelling sloot de reeks van 13 concerten af met Alexander van Eerdewijk (een goede bekende van de Adventskerk:-)) op hobo. Zo mooi!

Ze speelden de volgende stukken:
1. Hornpipe uit de Watermusic van Händel
2. Adagio uit hoboconcert Albinoni
3. Vivaldi Concerto in D Allegro
4. Adagio uit hoboconcert Marcello
5. Ode to Joy Beethoven
6. Pièce van Franck
7. Claire de lune Debussy
8. La mer van Charles Trenet
9. Cent mille chansons
10 Après un Reve van Fauré
11. It`s now or never
12. Over the Rainbow
13. Second Waltz

Het concert is op onze FaceBook pagina of op ons YouTube kanaal terug te kijken. Hier staan overigens ook alle eerder opgenomen "Stoepjesconcerten" op zaterdagmiddag.

Alleen terugluisteren kan via de website van de kerkomroep (www.kerkomroep.nl)

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op zaterdag 27 juni om 16:32 uur