Live Pianoconcert 16 mei - Simon Stelling

Vandaag weer een heerlijk pianoconcert mogen uitzenden vanuit de Adventskerk. Simon Stelling speelde prachtige nummers van Bach tot ABBA:

1. Bach: Jesus bleibet meine Freude
2. Schubert: Ständchen
3. Beethoven: Menuet
4. Beethoven: Adagio uit de Sonate Pathetique
5. Shostakovich: Second waltz
6. Michael Jackson: You are not alone
7. Ennio Morricone: Once up on a time in the West
8. John Miles: Music was my first love
9. Nat King Cole: When I fall in love
10. USA for Africa: We are the world
11. John Denver: Perhaps love
12. Joe Dassin: O Champs Elysee
13. Billy Joel: The Pianoman
14. ABBA: Thank you for the Music

Het concert is terug te kijken op de Facebook pagina van Stichting Vrienden van de Adventskerk.

Via de website van de kerkomroep (www.kerkomroep.nl) kunt u het concert ook terugluisteren.

Veel kijk en/of luisterplezier! En blijf gezond in deze moeilijke tijd.

#corona #samensterk #nietalleen

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op zaterdag 16 mei om 17:16 uur