"Smile, though your heart is aching"

Op zaterdagmiddag 25 april kunt u meeluisteren of meekijken met een pianoconcert vanuit de Adventskerk. Simon Stelling speelt op de vleugel weer prachtige nummers.

Zo speelt Simon licht klassieke en populaire nummers waaronder Gymnopedie 1 en 3 van Erik Satie, You Raise Me Up, Het Dorp van Wim Zonneveld en het prachtige nummer "Smile" o.a. vertolkt door Nat King Cole.

Luister en kijk live mee via de FaceBook pagina van Stichting Vrienden van de Adventskerk. Ook is het concert rechtstreeks te beluisteren via de website van de Kerkomroep (www.kerkomroep.nl).

Mocht u voor een volgend concert verzoeknummers hebben, kunt u ons een berichtje sturen op info@vriendenvandeadventsker.info

#corona #samensterk #nietalleen #pianoman

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op donderdag 23 april om 11:32 uur - Gewijzigd op: donderdag 23 april om 11:33