"We are all in the mood for a melody..."

Zaterdagmiddag 18 april, tussen 1330-1415 uur, neemt Simon Stelling weer plaats achter de vleugel in de Adventskerk. Hij speelt bijna een uur lang klassieke en populaire muziek, dat versterkt vanuit de kerk buiten op straat zal klinken.
De kerk is helaas gesloten. Maar via de kerktelefoon en kerkomroep kunt u meeluisteren. Meekijken kan ook! Stichting Vrienden van de Adventskerk zal via hun Facebook account live videos met u delen.
#corona #samensterk #blijfgezond #voorelkaar #nietalleen #pianoman

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Advenstkerk op donderdag 16 april om 21:54 uur - Gewijzigd op: donderdag 16 april om 21:54