Liefde voor muziek. Liefde voor elkaar.

Zaterdagmiddag 4 april, tussen 1330-1430 uur, zal Simon Stelling weer plaatsnemen achter de vleugel in de Adventskerk. Hij speelt een uur lang klassieke en populaire muziek, dat versterkt vanuit de kerk buiten op straat zal klinken.

Hij speelt o.a. koralen uit de MattheĆ¼s Passion van J.S. Bach, Morgenstimmung van Grieg, Barcarolle van Offenbach, maar ook Morning Has Broken van Cat Stevens en You`ll Never Walk Alone van Gerry & The Pacemakers.

De kerk is helaas gesloten. Maar via de kerktelefoon en kerkomroep kunt u meeluisteren. Meekijken kan ook! Stichting Vrienden van de Adventskerk zal via hun Facebook account live videos met u delen.
#corona #samensterk #blijfgezond #alphenlinkt #voorelkaar #nietalleen

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op donderdag 2 april om 12:18 uur