Voorstelling ECHO in Adventskerk combineert dans, muziek en architectuur

Aanstaande zaterdag (30 maart) wordt de voorstelling ECHO opgevoerd in de Adventskerk in Alphen aan den Rijn. De voorstelling van DD Dance Company combineert dans, muziek en architectuur.

Het dansgezelschap maakt choreografieën op bijzondere locaties. `Naast het gebruik van instrumentale muziek van diverse artiesten, die zowel gekenmerkt worden door klassieke als experimentele klanken, wordt er ook gebruik gemaakt van het bijzondere Steinmeyer-orgel`, schrijft de organisatie. Stadsorganist Simon Stelling speelt muzikale improvisaties die speciaal voor de voorstelling zijn bedacht.

`De voorstelling gaat over erkenning van het individu, het vinden van je eigen stem en het verwezenlijken van ambities, maar ook over de zoektocht naar een klankbord, verbinding en solidariteit.` DD Dance Company wil met de voorstelling bezoekers een bijzondere ervaring meegeven. `Een voorstelling die je thuis nog aan het denken zet: wat heb ik nu eigenlijk gezien?`

De voorstelling ECHO begint op zaterdag 30 maart om 20.00 uur, kaarten zijn verkrijgbaar via de website van DD Dance (www.dddance.nl)

Geplaatst door: Maaike Lilipaly-Westdijk op dinsdag 26 maart om 09:39 uur