SELA in Adventskerk

De christelijke band Sela speelt op 9 maart 2019 inde Adventskerk. De reeks dorpskerken concerten staan in het teken van zingen, heerlijk luisteren én kennismaken met nieuwe liederen die door Sela zijn en worden geschreven. In eenheid, ongeacht bij welke kerk je hoort, God alle eer toezingen!

Er staan liederen op het programma die in de afgelopen jaren zijn geschreven en inmiddels breed bekend zijn binnen christelijk Nederland, aangevuld met nieuwe, nog niet eerder gespeelde liederen. De bandleden begeleiden de liederen met zang en muziek met piano, gitaar, bas, drums en percussie, viool, fluiten en accordeon.

Voordat nieuwe liederen worden opgenomen, is het belangrijk om te kijken of ze geschikt zijn voor samenzang. Kom daarom naar een van de concerten van de dorpskerkentour en laat Sela horen of de nieuwe liederen geschikt zijn voor gebruik in de kerk van nu! Jouw stem is van belang voor het nieuwe album, wat begin september dit jaar verschijnt.

Meer informatie voor kaarten vind je op www.sela.nl of www.truetickets.nl.

Geplaatst door: Maaike Lilipaly-Westdijk op dinsdag 26 februari om 21:40 uur - Gewijzigd op: dinsdag 26 februari om 21:42