Black Gospelconcert met Pearl Jozefzoon en Sharon Kips

Stichting Vrienden van de Adventskerk is de kaartverkoop gestart voor het Black Gospelconcert met Chosen Gospel Choir, Pearl Jozefzoon en Sharon Kips in de Adventskerk.
Op vrijdag 14 december vindt dit energieke black gospelconcert plaats. Na het enorme succes van afgelopen jaar, zingt het Chosen Gospel Choir, onder leiding van Vladimir Pairel, samen met deze rasartiesten op onderscheidende wijze prachtige black gospelmuziek.
Kaarten zijn €22,50 per stuk, inclusief 1 drankconsumptie. Verkrijgbaar via de website www.vriendenvandeadventskerk.info

Geplaatst door: Maaike Lilipaly-Westdijk op vrijdag 12 oktober om 11:45 uur - Gewijzigd op: vrijdag 12 oktober om 11:46

Zijn er nog kaarten beschikbaar voor komende vrijdag? Groeten, Dimmie Spee

Door: Dimmie Spee - Datum: maandag 10 december - Tijd: 21:18 - Verwijder reactie