Fiets mee met de Rabo Sponsortocht

Op zondag 24 juni vindt de jaarlijkse Rabobank Sponsorfietstocht plaats. Wij kunnen met deze gezellige fietstocht geld verdienen voor onze Stichting. Steun de Vrienden van de Adventskerk en fiets ook mee!
Meer informatie op: https://www.vriendenvandeadventskerk.info/events-1/rabobank-sponsorfietstocht

Geplaatst door: Maaike Lilipaly-Westdijk op woensdag 13 juni om 10:59 uur

Wat was het een leuke fietstocht,vooral bij de Hazerswoudse molen. Prachtige molen, orgeltje, pannenkoeken, gezellig sfeertje. Volgend jaar weer. En fijn dat er nu sinds dit jaar meer uitgekeerd wordt. Wordt opbrengst nog bekend gemaakt?

Door: leni Baerveldt - Datum: maandag 25 juni - Tijd: 14:15 - Verwijder reactie

Wat leuk te horen.... Er is onlangs een bedrag van €71 aan Stichting Vrienden van de Adventskerk uitgekeerd door de organisatie van de Rabobank. Alle beetjes helpen zeggen we dan maar! bedankt, Maaike Lilipaly

Door: Maaike Lilipaly-Westdijk - Datum: donderdag 23 augustus - Tijd: 16:51 - Verwijder reactie