EO-jongerendag

Op zaterdag 13 juni is er weer de 35e EO-jongerendag! Wederom is het Gelredome in Arnhem de plaats waar alle festiviteiten plaats zullen vinden. Het programma begint dit keer om 13:00 en is 's avonds om 21:00 afgerond. Er komen diverse artiesten zoals:

Michael W. Smith
Jeremy Camp
David Crowder band

Met de 12+ willen we graag met z'n allen naar deze dag. Wil je mee? Geef je dan op tijd op bij de 12+ leiding. We kijken uit naar 13 juni!

Link: http://www.eo.nl/jongerendag

Geplaatst door: Leiding 12+ op donderdag 26 maart om 11:46 uur - Gewijzigd op: donderdag 26 maart om 11:56