Binnenkort voor jou: The Meeting!

Hallo!

Op één of andere manier ben jij betrokken bij de Adventskerk. Misschien kom je al jaren regelmatig in de kerk en is het voor jou bekend terrein. Het kan ook zijn dat je wat verder van de kerk af staat. Mogelijk ben je alleen in de Adventskerk gedoopt en heb je voor de rest niet zoveel met het geloof.

Wie je ook bent, we hebben voor jou een activiteit waar je bij moet zijn. Ben jij op zoek naar:

o Ontmoeting met leeftijdgenoten?
o Een gezellige maaltijd?
o Een goed gesprek rondom het geloof?

Dan is er voor jou The Meeting! Vanaf zondag 29 maart hopen we vanaf 17:00 uur maandelijks met een leuke groep jongeren in de Adventskerk samen te komen. We beginnen met een bespreking van een thema om vervolgens met elkaar te gaan eten. Daarna is er alle ruimte om elkaar te ontmoeten. De doelgroep bestaat uit jongeren van 16 t/m 24 jaar. Iedereen is van harte uitgenodigd. Neem gerust een vriend of een vriendin mee!

Graag weten we op hoeveel mensen wij ongeveer kunnen rekenen. Dat helpt ons bij de voorbereiding van de maaltijd en het gereed maken van de ruimte. Geef je dan van tevoren op door een e-mail te sturen naar meeting@adventskerk.info .

Wij kijken uit naar de eerste bijeenkomst en hopen je daar te ontmoeten!

Met vriendelijke groet,

Eveline Kroon