Filmavond: Prince Caspian

Op vrijdag 6 maart was er voor de jongeren van de 12+ een filmavond. We hebben het tweede gedeelte van The Chronicles of Narnia –Prince Caspian- gezien. Om 19:30 werd iedereen hartelijk welkom geheten thuis bij familie De Lange. Vooraf aan de film kreeg iedereen een uitnodiging voor de nieuwe club LEV. Een club waar je als jongere bij moét zijn. Vervolgens hebben we met een dosis chips, gezelligheid en cola de film bekeken. Een geslaagde avond, dat kun je wel zeggen! Op naar het volgende uitje. Bij deze willen we familie De Lange bedanken voor hun gastvrijheid. Bedankt!

Geplaatst door: Leiding 12+ op maandag 9 maart om 22:40 uur