Jongerenreis naar Roemenië

Komende zomer zal een groepje van 12 jongeren twee weken naar Roemenië afreizen om daar de handen uit de mouwen te steken.

Het zijn enthousiaste jongeren tussen de 15 en 20 jaar vanuit de verschillende PKN kerken uit Alphen aan den Rijn.

Ze zullen een week samen met Roemeense leeftijdsgenoten gaan werken(er zullen noodzakelijke zaken worden opgeknapt) en een week samen met hen vakantie vieren.

Graag willen we richting Roemenië geld meenemen om daar spullen te kopen die daar van grote noodzaak zijn. Het geld willen we ophalen door middel van verschillende acties te gaan houden.

De eerste actie zal zijn tijdens de 20 van Alphen. De jongeren zullen 5 km lopen en daarmee via sponsors geld ophalen. U zult ons herkennen aan onze eigen ontworpen shirts.

Ook op koninginnedag kunt u ons vinden op de rommelmarkt. Hierbij nodigen we u uit om bij ons langs te komen en ons goede doel te steunen!

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Kirsten Bruijnes tel. 0172414023 of mail naar edwinkirsten@wanadoo.nl

Geplaatst door: Kirsten Bruijnes op woensdag 25 februari om 23:55 uur