Kindernevendienst doet mee aan actie spaardoosjes

De kinderenevendienst van de Adventskerk doet dit jaar mee aan de actie spaardoosjes die in de 40-dagentijd loopt. De doosjes worden op 1 maart uitgereikt door de kindernevendienst en kunnen dan op Paasmorgen, 12 april weer worden ingeleverd, hiervoor zullen leden van de ZWO commissie zorg dragen. Ook op zondag 19 april is daar nog gelegenheid voor als je het doosje per ongeluk bent vergeten.
Deze spaardoosjes maken er een feest van om in de kerk, thuis of op school te sparen voor projecten van Kerk in Actie zodat zij deze mensen kunnen blijven bijstaan en zij weten dat wij de ramp die hen heeft getroffen niet vergeten.

Geplaatst door: Heleen Stigter - Leiding Kindernevendienst op zaterdag 21 februari om 11:24 uur