Laatste oproep Jongerenreis Roemenië zomer 2009

• Voor wie? voor enthousiaste jongeren tussen de 15 en 20 jaar
• Wanneer? 20 juli tot en met 2 augustus
• Wat ? Heb je zin om je handen uit de mouwen te steken en vakantie te vieren met Roemeense leeftijdsgenoten?? Dan is dit echt iets voor jou!

Komende zomer gaat er vanuit de kerkgemeenschap in alphen een groep jongeren naar Hunedoara in Roemenië om daar te helpen met het opknappen van de pastorie, zodat van daaruit ouderen en minder bedeelden beter geholpen kunnen worden. Daar hebben we jou voor nodig, om samen met een groep Nederlandse en Roemeense jongeren zo goed mogelijk iets neer te zetten en tegelijk de onderlinge relatie te versterken.

Heb je interesse of vragen, neem dan contact op met:
Kirsten Bruijnes tel: 0172414023 of mail naar edwinkirsten@wanadoo.nl
Voor 1 januari a.s. kan je jezelf opgeven bij bovenstaande persoon. Op donderdag 21 januari zal er een informatieavond gehouden worden. Bij opgave krijg je daarover meer info.

Geplaatst door: Kirsten Bruijnes op woensdag 3 december om 14:43 uur - Gewijzigd op: woensdag 3 december om 14:44