Opgeven kerstviering nevendienst!!!

Denken jullie er allemaal nog aan je op te geven voor de kerstviering. We hopen dat het weer een fijne kerstviering zal worden, maar daar hebben we wel jullie inzet bij nodig. Er zijn al best veel aanmeldingen gekomen maar er kunnen er nog veel meer bij. Geef je dus voor 24 november op via het strookje of door te mailen naar jongkies@hotmail.com.
We vieren het kerstfeest voor de kindernevendienst op 22 december in de Adventskerk en beginnen om 18.45 uur met een zangdienst en om 19 uur begint het programma.

Geplaatst door: Wilma de Jong op vrijdag 14 november om 22:20 uur