Leuke middag bij Klimpark Alphen

Aangezien het jaarlijkse startkamp begin deze maand door de huidige situatie helaas ook moest wordt afgelast, is er gezocht naar een andere leuke activiteit waarbij de jongeren van onze gemeente elkaar weer even konden ontmoeten en konden bijkletsen.

Afgelopen zaterdag zijn we daarom met elkaar naar het eerder dit jaar geopende Klimmark Alphen gegaan. Na een korte introductie door de instructeurs, hebben ruim tien jongeren hun balans en durf (hoogtevrees?) kunnen testen op de drie verschillende parcoursen. Na een wat voorzichtig begin bleek duidelijk dat velen dit wel al eerder hadden gedaan, alle banen werden meerdere lachend afgelegd!

En eigenlijk zijn we nu wel benieuwd wie er daarna nog spierpijn heeft gehad...de deelnemende leiding vast en zeker wel!

Het was fijn elkaar weer even te zien en te spreken, het weer werkte ook mee, kortom een geslaagde middag. En we hopen elkaar snel weer vaker te mogen zien, te beginnen aanstaande zondag bij de Jeugddienst!

Geplaatst door: Leiding LEV/12+ & Jeugdouderlingen op zondag 27 september om 12:13 uur