Pizza eten & Bowlen

Hallo allemaal!

Het is weer hoogtijd voor een avondje gezelligheid!
Ben je twaalf jaar of ouder, zet dan snel zaterdagavond 23 november in je agenda, en zorg dat je die avond om 18:30 uur bij de Cornerstone bent.

Eerst gaan we daar met elkaar pizza eten, en daarna gaan we door naar de bowlingbaan! Wie was ook alweer `King Strike`:)...??

Laat voor 9 november aanstaande even weten of je erbij bent, want dit wil je natuurlijk niet missen!
Aanmelden kan dmv reageren op de uitnodiging in de app, of door een mailtje te sturen naar jeugdouderlingen@adventskerk.info.

Hopelijk tot dan, en groetjes namens alle jeugdouderlingen, Heleen

Geplaatst door: Heleen Stigter op zaterdag 26 oktober om 15:16 uur - Gewijzigd op: zondag 27 oktober om 07:47