Martine naar Sierra Leone, Top en Verdieping

Tussen de buien door wordt er verder hard gewerkt aan de klas lokalen. Het hoogste punt is bereikt en de dakspanten geplaatst, er wordt nu hard gewerkt aan het stucen en het plaatsen van de ramen.

Daar tussendoor ook tijd voor wat uitjes in de vorm van een boottocht, welke wel in het water viel, en een jungletocht. Mooie manier om ook iets van het land te zien.

Het avondprogramma viel helaas ook in het water, maar gelegenheid voor de lokale partner iets te vertellen over het land.
Vrijdag vrouwen-en mannendag, waarbij de vrouwen met lokale vrouwen praten over het leven daar en de mannen een diamantmijn bezoeken.
U ziet er ook gewerkt aan verdieping in het menselijke gebouw van onze Heer.

Het gaat nog goed met de groep, alhoewel de vermoeidheid wel begint toe te slaan en dat is niet zo gek. Ze mochten trouwens ook even `douchen`, met z`n vieren rond een emmer tussen de palmbladeren, want zijn we hier toch verwend...

D.V. hopen we aanstaande vrijdag Martine weer te mogen begroeten op Schiphol.

Geplaatst door: Rob Wielinga op zaterdag 3 augustus om 20:12 uur - Gewijzigd op: zaterdag 3 augustus om 20:13