Jongeren vertrokken naar Olympisch startweekend

Ook dit jaar vertrokken jongeren weer voor het jaarlijkse startweekend. En morgenochtend sluit er nog een aantal aan. De weersvoorspelling is opeens verbeterd. Het belooft een mooi weekend te worden!

Geplaatst door: Heleen op vrijdag 1 september om 20:23 uur

Veel plezier allemaal!

Door: Dimmie Spee - Datum: vrijdag 1 september - Tijd: 21:41 - Verwijder reactie

Veel plezier, we zullen morgen de groep jongeren wat uitbreiden! Tot morgen!

Door: Esther - Datum: vrijdag 1 september - Tijd: 22:04 - Verwijder reactie

Fijne tijd met elkaar!!!

Door: J. Henzen - Datum: zaterdag 2 september - Tijd: 18:01 - Verwijder reactie

Dat gaat, gezien de foto en de mensen die daarop staan, een heel mooi weekend worden!!!!! Medaille of niet:maakt niet uit. Veel jolijt jullie daar. Tip: goede nachtrust bevordert de prestatie ( als dat belangrijk is??????)

Door: T. Vonhof - Datum: zaterdag 2 september - Tijd: 23:16 - Verwijder reactie

En nu weer uitrusten komende week op school :-)

Door: Peter koop - Datum: zondag 3 september - Tijd: 20:53 - Verwijder reactie

En nu weer uitrusten komende week op school :-)