dinsdag 4 april CornerKids!

Hallo allemaal,

Zit je in groep 5, 6, 7 of 8 en ben je nog nooit op onze club de Cornerkids geweest? Dan heb je iets gemist! Iedere eerste dinsdag van de maand komen we van 18.30 tot 20.00 uur bij elkaar in de Cornerstone, bij de achteringang van de Adventskerk. We zingen met elkaar, luisteren naar een verhaal en daarna slaan we aan het knutselen.

Kom kijken op dinsdag 4 april! En dat geldt natuurlijk ook voor degenen die al veel vaker zijn geweest. Jullie zijn allemaal welkom!

Groetjes en tot ziens van de leiding,
Karin, Diana en Annelien

Geplaatst door: Annelien Schenderling op dinsdag 28 maart om 09:58 uur