Kinderkoor succesvol van start...

Na de ochtenddienst werd voor het eerst geoefend met het kindergelegenheidskoor o.l.v. Simon Stelling. Dit koortje gaat een bijdrage leveren in de dienst van 6 juli waarin afscheid wordt genomen van de oudste kinderen van de nevendienst.

Eerst bleef het nog wat stil bij het zingen, maar toen Simon de kinderen meenam naar een voetbalstadion waar ze moesten juichen kwam er veel meer geluid uit.... Dat bleek bij het zingen te helpen, want zelfs in dat kleine uurtje na de dienst werd er al vooruitgang geboekt. Ouders bleven met koffie en cake even hangen in de ontmoetingsruimte... Maar moesten wel stil zijn... er wordt serieus geoefend! Dat belooft wat voor 6 juli. Over twee weken wordt er weer geoefend!

Geplaatst door: Gerrit-Jan de Wilde op zondag 8 juni om 15:18 uur - Gewijzigd op: zondag 8 juni om 15:38