LEV viert sinterklaasfeest

Ook dit jaar mochten de tieners van LEV Sint en Piet verwelkomen ondanks het feit dat het al 5 december was geweest. Dit jaar met een primeur want in plaats van een Zwarte Piet had Sint een charmante Zwarte `Griet` meegenomen. Sint viel natuurlijk met de deur in huis. Wat weet deze grijzaard toch veel!? Wie is er bang in het donker, wie speelt graag toneel of een spelletje Minecraft. Liedjes werden er gezongen al durfden sommigen het Sint te weigeren.... Michiel werd eindelijk in het zonnetje gezet. Leiding Corné mocht zelfs nog even op schoot bij de Sint. Daarna vertrok Sint definitief naar Spanje. Tot volgend jaar.

Geplaatst door: Jan Kees Hoogendoorn op woensdag 9 december om 21:44 uur - Gewijzigd op: woensdag 9 december om 21:59