Kindernevendienst gaat de polder in!

Elk jaar organiseert de leiding van de nevendienst een leuk uitje voor de kinderen. Dit jaar naar een boerderij tussen Aarlanderveen en Nieuwkoop. De kinderen konden kennismaken met alle kanten van het boerenleven: eieren rapen in het kippenhok, en natuurlijk kaasmaken! Maar de echte energie kwam bij de oudsten los toen ze de weilanden in mochten. Met veel enthousiasme en gevoel voor samenwerking werd de strijd tussen de teams rood, groen en geel opgepakt. Toen de temperatuur steeg werden ook de boerensloten niet gemeden...

De kleinsten bleven bij de boerderij om daar allerlei spelletjes te doen. Rond een uur of drie werden de ouders ontvangen die nog even lekker een bakkie kwamen doen, hoorden wat er allemaal gebeurd was en vervolgens met bergen wasgoed huiswaarts keerden... Al met al - bovenal voor de kinderen - een geslaagde dag.

De foto's zijn te bekijken door op de link te klikken: Foto Album

Natuurlijk kun je ook je reactie hieronder achterlaten!

Geplaatst door: Leiding Kindernevendienst op zondag 8 juni om 15:03 uur - Gewijzigd op: zondag 8 juni om 15:05

Leuke impressie van een FANTASTISCHE dag! Leiding kindernevendienst: Bedankt!!

Door: Gera Klaasse - Datum: zondag 8 juni - Tijd: 19:58 - Verwijder reactie

Een heel leuke dag! Alle medewerkers bedankt! PS. We hebben nog wat bagger overgehouden, aan wie kunnen we dat teruggeven?

Door: Jan de Lange - Datum: maandag 9 juni - Tijd: 14:21 - Verwijder reactie