2 juni Corner Kids!

Hallo allemaal,

Op dinsdagavond 2 juni om 18.30 uur zijn de CornerKids van plan de Cornerstone weer een keer onveilig te maken. Het wordt de laatste avond van dit seizoen, dus geniet er nog een keer van en kom allemaal!! We maken er een gezellige avond van.

En ... ook al maken we hierna even een tussenstop, na de zomervakantie gaan we weer vrolijk verder!

Graag tot dinsdag 2 juni!

Groetjes van de leiding,
Karin, Diana en Annelien

Geplaatst door: Annelien Schenderling op maandag 1 juni om 09:13 uur

Succes en veel plezier met de laatste keer voor de zomer ! Leiding alvast bedankt ! Groeten Peter