Leuke afsluiting catechese seizoen

Vanvond 31 maart hebben wij de laatste avond van de thuiscatechesegroep feestelijk afgesloten met een bezoek aan de Mac. Deze groep die uit 13 trouwe leden bestond hebben het afgelopen seizoen met veel enthousiasme gewerkt uit de methode "onTrack".

Bovenal was er de saamhorigheid en gezelligheid om in een huiselijke sfeer met elkaar catechisatie te houden. De Cornerstone bleek hier uitstekend voor te zijn ingericht. Afgelopen seizoen hebben we met zijn allen het nieuwe testament doorgelopen en hebben het dus vanavond feestelijk afgesloten. Wij zijn super trots dat deze grote groep iedere dinsdag heel erg trouw naar de catechisatie kwam.

Groeten van Astrid Pont en Elly Blijenbergh

Geplaatst door: Elly en Astrid op dinsdag 31 maart om 20:52 uur

De volgende keer wil ik jullie wel begeleiden naar de Mac. Zag er gezellig uit ! En Astrid en Elly bedankt voor jullie werk het afgelopen seizoen ! Groet Peter

Door: peter koop - Datum: woensdag 1 april - Tijd: 19:51 - Verwijder reactie