sint brengt laatste bezoek aan Cornerstone!

Afgelopen zondag bracht Sint een laatste bliksembezoek aan de Cornerstone. Terwijl de tieners rustig een spelletje aan `t spelen waren, werd er plots hard op het raam geklopt. Het was gelukkig goed volk. Sint en `gooipiet` werden natuurlijk van harte binnengelaten. Wat een prachtige en mooie woorden voor (bijna) iedereen! Na enige weken in Nederland had sint wel wat moeite met z`n baard maar hij sloeg zich er goed doorheen. Sint en Piet, nogmaals hartelijk dank voor jullie komst.

Geplaatst door: Corné, Winke en Jan Kees op maandag 8 december om 21:30 uur - Gewijzigd op: maandag 8 december om 21:30

geweldige foto"s!!! En waarschijnlijk een leuke avond...... groet namens de jeugdouderlingen

Door: jeugdouderlingen - Datum: dinsdag 9 december - Tijd: 16:32 - Verwijder reactie

Het was een hele gezellige avond. Wat fijn dat Sint en Piet de cornerstone niet voorbij gereden was.

Door: Corné Boerefijn - Datum: donderdag 11 december - Tijd: 20:02 - Verwijder reactie