Surfupdate

Na een leuke fietstocht zoeken de jongeren nu de zee op. Voor de meesten wordt het de eerste keer surfen op zee... Als dat maar goed gaat

Geplaatst door: Kamp en surfleiding op zaterdag 20 september om 13:22 uur

Super voor het "Wij-gevoel"! En wat een heerlijk weer hadden jullie :-) In een woord: GEWELDIG!!!

Door: Dimmie Spee - Datum: zondag 21 september - Tijd: 9:00 - Verwijder reactie

Over waarderende gemeenteopbouw gesproken! Dankzij een fantastische groep leiding hebben bijna 20 jongeren uit onze gemeente een geweldig kampweekend achter de rug. Vermoeid maar met enthousiaste verhalen zijn onze kinderen thuis gekomen en zij kijken al weer uit naar het volgende kamp. Leiding bedankt!!! Ron en Mendine Wielinga

Door: Rob Wielinga - Datum: zondag 21 september - Tijd: 17:13 - Verwijder reactie

Leuke verhalen gehoord. In 2 uur naar het strand fietsen en in 15 min terug... en surfen...!! Bedankt voor de goede zorgen. JanKees & Marieke Hoogendoorn

Door: Marieke Hoogendoorn - Datum: zondag 21 september - Tijd: 22:33 - Verwijder reactie

Voor Nick was het de eerste keer dat hij mee ging op kampweeekend. Dus dat was wel even spannend. Hij heeft ook een leuk en gezellig weekend gehad. Het surfen op zee vond hij fantastisch! Bedankt leiding voor de goede zorgen!

Door: Evelien Schipaanboord - Datum: maandag 22 september - Tijd: 7:12 - Verwijder reactie

Voor de 4e x, weer met veel liefde, startweekend gedaan. Genoten van en met alle jongeren. Het is zo leuk om te zien hoe de jongere en oudere jeugd met elkaar omgaan. Ervaar het ieder jaar weer als heel bijzonder en was ook nu weer heel dankbaar voor dit ontzettend fijne weekend met elkaar.

Door: Heleen Stigter - Datum: maandag 22 september - Tijd: 13:21 - Verwijder reactie

Dit is wel een heel bijzonder helemaal goed weekend geweest, tenminste als ik de fotoos zo bekijk en ik neem aan dat die niet ALLEMAAL opgeleukd zijn!!! De goede sfeer spat er van af. Als het zo door blijft gaan met jullie dan komt het goed met de wereld.

Door: T. Vonhof - Datum: donderdag 25 september - Tijd: 18:50 - Verwijder reactie