CornerKids start dinsdag!!

Hallo CornerKids!

Wisten jullie dat wij bijna net zo snel weer beginnen als de scholen? Op 1 september doen de scholen weer hun deuren open en een dag later staat de achterdeur van de Adventskerk weer wagenwijd open voor de CornerKids. Dit wordt ons tweede seizoen en we hopen dat het net zo leuk gaat worden als vorig jaar. Ben je ergens tussen de 8 en 12 jaar, kom dan vooral binnenlopen dinsdag 2 september! En neem gerust een vriendje of vriendinnetje mee. We beginnen om 18.30 uur en om 20.00 uur is het afgelopen.

Graag tot ziens en groetjes van de leiding,
Karin, Diana en Annelien

Geplaatst door: Karin, Diana en Annelien op zaterdag 30 augustus om 13:27 uur