Jeugdwerkoverleg op 22 mei

Op 22 mei komen vertegenwoordigers van allerlei activiteiten voor de jeugd (kindernevendienst, 12+, 15+ etc.) samen met jeugdouderlingen en predikant(en) om over het jeugdwerk te praten. Zijn er dingen die daar wat jou betreft aan de orde moeten komen? Reageer dan op dit bericht! Of geef je reactie door aan de leiding van jouw activiteit. Mailen naar jeugdouderlingen@adventskerk.info kan natuurlijk ook! Laat weten wat er leeft!

Geplaatst door: Nico op vrijdag 9 mei om 18:50 uur