2 februari - Jeugddienst - Vind ik leuk!

Zondag 2 februari is de eerste jeugddienst van 2014!
Jullie zijn allemaal welkom in deze dienst.

Thema: Vind ik leuk
Tijd: 18.30 uur
Plaats: Adventskerk

Waar gaan we het over hebben?

God wil ons vinden. Hij gaat daar ver voor. Met kerst hebben we opnieuw stilgestaan bij de geboorte van Jezus. En straks met Pasen loop je misschien mee met `The Passion`.

Willen wij, wil jij, door hem gevonden worden? Of ben je bang dat God je geen `like` geeft?
Facebook en `likes` op social media zijn nieuw en delen we makkelijk uit. Durven we Gods `like` aan te nemen?

We lezen over de gelijkenis van de schat in de grond en de parel. Mattheus 13: 44-46. En natuurlijk brengen we God lof, dank en eer met onze liederen en gebeden. The Rovenians zullen de liederen begeleiden.

Zien we je (...en je ouders, en je broers en zussen, en je vrienden) de 2e?

Tot dan!

De jeugddienstcommissie

Geplaatst door: Jeugddienstcommissie op zondag 12 januari om 16:58 uur

Hallo Jeugddienst. Weer een leuk en aansprekend onderwerp ! Hopelijk tot dan. Peter