Huiscatechese naar Cornerstone

We hebben inmiddels 7 avonden met elkaar over de Bijbel gebogen gezeten. De schepping, Het Verbond en de tien geboden passeerden o.a. de revue.
Centraal daarin staat steeds dat God er alles aan doet om met ons mensen in contact te komen. Heel vroeg in de bijbel begint dan ook al de belofte van de komst Zijn Zoon door te klinken. Bijzonder om met elkaar te ontdekken.

"Met elkaar" zijn 11 jongeren die allen vrij trouw aanwezig zijn, en lekker mee doen. (klassen 1 en 2 middelbare school)

Voor de komende maanden gaan we verhuizen naar de Cornerstone omdat we iets meer ruimte nodig hebben en we tenslotte een heel mooie jeugdruimte hebben.

De tijd is: elke donderdag, uitgezonderd de vakanties, van 18.45 tot 19.30, in De Cornerstone dus.

Tot ziens op 9 januari, Groet van Elly Blijenberg en Astrid Pont

Geplaatst door: Astrid Pont - Elly Blijenbergh op zondag 5 januari om 17:50 uur