LEV versiert kerstboom

Vanmiddag toog een klein clubje enthousiastelingen naar de Adventskerk om de kerstboom op te tuigen. De kerstboom werd rap in elkaar gezet en lichtjes en ballen in de boom gehangen. Het resultaat mag morgen gezien worden.

Merel, Lars, Corné en Jan Kees

Geplaatst door: jan kees hoogendoorn op zaterdag 7 december om 20:33 uur

Het was leuk om te doen en ik hoop dat er veel leuke reacties op komen.

Door: Corné Boerefijn - Datum: zondag 8 december - Tijd: 8:16 - Verwijder reactie

Het was leuk om te doen alleen jammer van die kleine kerstboom en dat het zo koud was maar het was wel heel leuk.

Door: Merel - Datum: zondag 8 december - Tijd: 12:42 - Verwijder reactie

Prachtig dat nu de jongeren ook zo betrokken zijn bij het versieren van de Kerstboom! Wat mij inderdaad, zoals Merel al schrijft, opvalt is dat ie wel wat klein is. Maar als het is: `Hoe kleiner de boom des te groter het feest`, dan is het natuurlijk goed! Bij deze mede namens Linda en de kinderen een prachtig Kerstfeest en een gezegend 2014!!

Door: ds. J. Henzen - Datum: zondag 8 december - Tijd: 18:14 - Verwijder reactie

De boom is mooi versierd, aan de jeugd ligt het niet, maar een kunstboom in een kerk, dat komt bij mij vreemd over. Ik denk dat onze jeugd ook wel een echte boom van 7 meter hoog geweldig had kunnen versieren! Ik ben bang dat de volgende stap een digitale boom wordt! Wat is er tegenwoordig nog ECHT?

Door: jacques van der velden - Datum: maandag 9 december - Tijd: 20:44 - Verwijder reactie

een ECHTE digitale boom misschien??

Door: J. Henzen - Datum: maandag 9 december - Tijd: 22:42 - Verwijder reactie

Digitaal is in ieder geval deze foto van de 12 meter hoge kerstboom die naast de kerk op het Rijnplein staat.

Door: Dick - Datum: vrijdag 13 december - Tijd: 19:09 - Verwijder reactie