Jeugddienst 17 november!

Over 2 weken is er weer een jeugddienst in de Adventskerk! Ds. Schenderling zal op 17 november ons meer gaan vertellen over het thema `Shaking Hands`. In de dienst zal gospelkoor Romans Twelve uit Katwijk muzikale medewerking verlenen (kijk voor een impressie: http://www.youtube.com/watch?v=AWnxJyXw5mw).

Handen kunnen uitgestoken worden om contact te zoeken, maar zijn er ook om uit te zwaaien. Dat laatste speelt in Genesis 13. Hier gaan Abram en Lot na een ruzie uit elkaar. Is dit een logische oplossing? Waarom zwaaien ze elkaar uit? En wat zegt het ons over het maken en breken van contact?

Geen makkelijke onderwerp, maar wel super relevant. Hoe sta jij in de contacten die je hebt? Wat is daarin belangrijk voor je? En wat is elkaar nodig om elkaar (opnieuw) de hand te schudden? Speelt God daar ook een rol in? Meer dan genoeg vragen voor de jeugddienst!

Benieuwd? Je bent van harte welkom! En neem gezellig vrienden en familie mee :)

Datum: Zondag 17 november
Tijd: 18.30 uur
Plaats: Adventskerk