Gezocht!

De Meeting is een club voor en door jongeren en voor deze club zijn we op zoek naar jongeren die dit willen organiseren. De huidige organisatie wil deze taak graag overdragen aan een nieuwe generatie.

Meeting is een club die één keer per maand bij elkaar komt in de nieuwe jeugdruimte, de Cornerstone. Tijdens deze bijeenkomsten wordt er een onderwerp besproken dat door de deelnemers zelf wordt voorbereid.

Behalve de vaste bijeenkomsten, is er genoeg ruimte en budget om het hele jaar door leuke activiteiten te ondernemen (strandwandeling, bowlen, bioscoop, noem maar op).
Je hebt als organisatie de vrijheid om er samen met de andere deelnemers een club van te maken die aansluit bij jullie wensen.

Er zijn 2 of 3 mensen nodig voor het organiseren van de Meeting. Onderling kunnen jullie de taken verdelen en kun je dus doen waar je goed in bent of wat je leuk vindt. Hier kun je veel van leren. Meeting organiseren kost ook niet veel tijd! Minder dan een uur per week is al genoeg om er een super leuke club van te maken.

Heb je vragen of zie je dit wel zitten? Dan kun je contact opnemen met de huidige organisatie (Winke, Robert & Eveline) via meeting@adventskerk.nl.

Geplaatst door: Meetingcommissie op dinsdag 22 oktober om 13:51 uur