filmavondje LEV zaterdag 19 oktober

Hé hallo,

Ook zo`n zin om de herfstvakantie te starten met een gezellig filmavondje? Op zaterdagavond 19 oktober, 19.30 is de Cornerstone voor jullie open. "Bruce Almighty" staat op het programma met fris en chips.

Tot zaterdag!

Corné, Winke en Jan Kees

"Meester van de lach Jim Carrey (Liar, Liar) is op zijn allerbest in deze hilarische film die zonder enige twijfel bewijst dat de hemel gevoel voor humor heeft! Lokale televisieverslaggever Bruce Nolan vindt ondanks zijn populariteit en de liefde van zijn vriendin (Jennifer Aniston Rock Star, The Good Girl) dat de wereld hem niet eerlijk behandelt. Na de ergste dag van zijn leven vaart Bruce uit tegen God omdat hij zijn leven verziekt heeft en het heelal niet goed bestuurt, waarop God (Morgan Freeman The Sum of All Fears, Deep Impact) reageert...en Bruce al zijn vermogens geeft om te zien of Bruce het beter kan! Van de regisseur van de succesvolle film en de schrijver van Liar, Liar The Nutty Professor brengt deze film hilariteit ten top wanneer de altijd onvoorspelbare Jim Carrey met behulp van een vleugje heilige interventie een week God gaat spelen!"

Geplaatst door: jan kees op donderdag 10 oktober om 22:02 uur