Gelegenheidskoor voor kinderen

Beste jongens en meisjes van de Kindernevendienst,

Zoals ieder jaar hebben we over een paar maanden, op zondag 06 juli, weer de afscheidsdienst van de kinderen die naar de middelbare school gaan en afscheid nemen van de Kindernevendienst.

Simon Stelling wil nu erg graag een gelegenheidskinderkoor van de kindernevendienstkinderen vormen om in deze dienst te zingen.

Er zal dan natuurlijk o.l.v. Simon geoefend moeten worden. Dit zal op zondag 08 juni, 22 juni en 29 juni na de dienst zijn. Het oefenen duurt ongeveer een uurtje.
Het zou natuurlijk fantastisch zijn als we met jullie, kinderen uit onze eigen gemeente, een koor kunnen vormen.
Lijkt het jou ook leuk, en vinden papa en/of mama het niet erg om na de dienst even te wachten (er wordt voor koffie en thee gezorgd) of om je een uurtje later even op te halen, geef je dan zo snel mogelijk op. Dit kun je doen door het antwoordstrookje (dat wordt uitgedeeld bij de kindernevendienst) in te vullen en in te leveren bij de Kindernevendienst. (vóór 27 april)

Het mag ook telefonisch bij Maartje Hesseling of Heleen Stigter. En je mag ook mailen naar: info@adventskerk.info

Groeten,
Simon Stelling