Jeugddienst `Deal or no Deal`

Zondag 21 april om 18.30 uur is er een dienst voor jongeren in de Adventskerk. In deze dienst gaat het over een woord uit de Bijbel: het verbond. Een moderner woord: contract, overeenkomst.De Here God gaat op een heel volwassen manier met jou om. Hij sluit namelijk een overeenkomst.

Als je in de Bijbel gaat lezen zie je dat God steeds het initiatief neemt om met mensen in contact te komen. Het verbond is dus niet een `zakelijke` overeenkomst maar een relatie waarin de Liefde centraal staat. De kern van het verbond: Gods genade!

Geplaatst door: Jeugddienst Commissie op zaterdag 20 april om 21:26 uur