LEV en MEETING starten 2013 met strandwandeling

Afgelopen zondag om 18.00 u verzamelden LEV en MEETING zich voor een wat een bijna herfstachtige strandwandeling zou worden. De groep groeide tot 17 personen en kon zich met drie auto’s verplaatsen richting het Katwijkse strand. Aan de kust was het aardedonker dus even zoeken naar het pad door de duinen maar dit is toch snel gevonden en eenmaal op het strand brengen de meegebrachte sterretjes ‘licht in de duisternis’. Iedereen is wel in voor een sterretje en Aron heeft nog een verdwaald tolletje in z’n zak zitten. Vervolgens lopen we richting Noordwijk waar vaag de lichten zijn te ontwaren. Zoals vaak het geval is, moet er één aan geloven, ditmaal is Anneloes de klos die door toedoen van een zekere A.V. op het zand beland. Na het keerpunt wordt er stevig doorgelopen en eenmaal terug bij het duinpad vinden een aantal personen het nodig het duin op te hollen en eerlijk is eerlijk, Corné was als eerste boven! Bij de auto is er tijd voor warme chocolademelk, Winke heeft koeken meegebracht. Na de choco een groepsfoto.

Het was een fris en gezamenlijk begin van 2013! Het belooft een mooi jaar te worden.

MEETING en LEV

Geplaatst door: Jan Kees Hoogendoorn op woensdag 9 januari om 21:38 uur