Kerstfeest Kindernevendienst

Beste jongens en meisjes van de kindernevendienst,

Op 2e Kerstdag, woensdag 26 december a.s., vieren we om 10:00 uur het Kerstfeest van de kindernevendienst in de Adventskerk.

Dit wordt een dienst die grotendeels door jullie zal worden ingevuld.

Er zal een toneelstukje worden opgevoerd (zonder tekst). Lijkt het je leuk om een rol te krijgen in dit toneelstuk geef je dan op. Ook zijn wij op zoek naar kinderen die het toneelstuk willen voorlezen. Bespeel je een instrument en wil je dit ook eens aan anderen laten horen geef je dan op voor de muzikale bijdrage. En natuurlijk zal ook dit jaar het kinderkoor niet ontbreken.

Er zal wel een keer geoefend moeten worden. De datum krijgen jullie nog door.

Even voor de duidelijkheid: je mag je voor meerdere activiteiten opgeven.

Wil je meedoen, laat het dan alsjeblieft voor 28 november a.s. weten.
Je kunt het onderstaande strookje inleveren bij de leiding of je kunt mailen naar:
c.griffioen@casema.nl

Als je niet meedoet aan een activiteit, ben je natuurlijk van harte welkom om samen met je familie, vrienden, buren etc. te komen kijken.

Met vriendelijke groet,
Leiding Kindernevendienst

Ik doe mee aan een activiteit tijdens het kinderkerstfeest op 2e Kerstdag.

Naam: _____________________________

Mailadres: _____________________________

0 Ik wil graag een rol spelen in het toneelstuk (zonder tekst)

0 Ik wil graag voorlezen