Catechisatie Cool?! Meld je aan!

Hallo,

Binnenkort starten de catechisaties weer. Ook jij bent van harte welkom!

Tijdens de catechisaties kom je van alles te weten over de Bijbel en het geloof. Ook gaan we in gesprek over allerlei dingen die in je eigen leven of in de wereld vragen oproepen.

Er zullen dit jaar drie groepen gevormd worden:
(1) voor jongeren van 12-14 jaar
(2) voor jongeren van 15-16 jaar
(3) voor jongeren van 17 jaar en ouder

De groepen worden verdeeld tussen ds. Vonhof en ds. Schenderling. De groepen worden aan het begin van de avond gegeven (rond 19.00 uur) en duren drie kwartier.

Bij de aanmelding kun je aangeven op welke avond je eventueel niet kunt (bijvoorbeeld vanwege sport). Nadat de aanmeldingen zijn binnengekomen, bekijken we welke avond voor iedereen het beste uitkomt.

De aanmelding is dit jaar centraal geregeld. Iedereen kan zich opgeven via het emailadres: j.schenderling@planet.nl

Laat je ons uiterlijk vrijdag 21 september weten of je meedoet?

Met hartelijke groet,

Ds. Vonhof en ds. Schenderling

Geplaatst door: Ds. Vonhof en ds. Schenderling op maandag 17 september om 22:48 uur