Groetjes van het startkamp

Vanuit het zonnige Veldhoven even een berichtje vanuit het startkamp. Vrijdagavond zijn we begonnen met het spel de ´de jongens tegen de meisjes´ . Vooral het spel ´minute to win it´ was een groot succes. Zeker toen Heleen vaseline op haar neus smeerde om vervolgens watjes van het ene bakje naar het andere te verplaatsen. Het spel weer met een nipte voorsprong gewonnen door de jongens.

Zaterdagochtend werd door een agent onze hulp ingeroepen bij het oplossen van een moordzaak. Nadat we alle getuigen hadden gehoord en het moordwapen, een heggenschaar, hadden gevonden konden we lekker gaan lunchen. Na de lunch zijn we gaan klimmen in het klimbos.
Vanavond sluiten we de dag af met een bbq en een spannend nachtspel.

Morgen zullen we de dag starten met een kampdienst. ´s middags zullen we nog een spel spelen waarna we helaas al weer terug zullen keren naar Alphen.

Groetjes van ons allemaal

Geplaatst door: Startkamp op zaterdag 8 september om 18:18 uur

Aan het spannende nachtspel mochten Gerrit-Jan, Jeroen en ik een bijdrage leveren. We mochten gelukkig al aanhaken bij de barbeque en konden zo alvast wat van de sfeer proeven. En die was perfect (de sfeer). Het bosspel verliep mooi. Her en der werden de regels wel met voeten getreden.... Maar het werd ook niet al te makkelijk gemaakt om zonder op te vallen alle posten te vinden... Wij zijn weer vrolijk vertrokken, en terwijl jullie ongetwijfeld al op bed liggen, doen wij dat in Alphen ook maar.

Door: Dick (en Gerrit-Jan en Jeroen) - Datum: zondag 9 september - Tijd: 2:09 - Verwijder reactie

Nu ook foto`s van zaterdagavond/nacht in een nieuwsbericht.

Door: Dick - Datum: zondag 9 september - Tijd: 15:08 - Verwijder reactie

Het was een super gaaf kamp, we hadden een leuke locatie, mooi weer en we hebben leuke activiteiten gedaan. Vooral het spel wie is de mol was erg spannend maar zeer leuk. Ik wil graag nogmaals alle leiding bedanken voor het geweldige kap en voor het organiseren.

Door: Deborah Kroon - Datum: zondag 9 september - Tijd: 18:53 - Verwijder reactie