Uitje kindernevendienst

Beste jongens en meisjes van de kindernevendienst,

Op zaterdag 23 juni a.s. willen we met de kinderen van de nevendienst weer een leuke activiteit gaan doen. Het “dagje uit” staat dan weer op de planning.

Om 10:30 uur worden jullie verwacht en rond 16:00 uur is het afgelopen.

We gaan deze dag in Alphen aan den Rijn doorbrengen in en om de Maranathakerk.

Wat we precies gaan doen, is nog een verrassing.
Voor eten, drinken en iets te snoepen, zorgen wij!

Het belooft een gezellige dag te worden. Kom je ook?

Je kunt je opgeven via de mail: c.griffioen@casema.nl maar je mag ook een briefje inleveren op zondag bij de leiding. Als je mee gaat, laat je dan ook nog even weten of er bijzonderheden zijn waar we aan moeten denken (allergie o.i.d.).

We hopen dat er veel kinderen zullen meedoen.

Met vriendelijke groet,

Leiding Kindernevendienst

Geplaatst door: Leiding kindernevendienst op maandag 4 juni om 22:22 uur - Gewijzigd op: maandag 4 juni om 22:23