Met de Adventsgroep naar de EO-Jongerendag

Met elkaar is altijd gezelliger. Daarom ook dit jaar: samen naar de EO-jongerendag op zaterdag 9 juni in het Gelredome (Arnhem). Als je voor 7 mei even mailt naar lev@adventskerk.info dan zorgen we dat de groep gezamenlijk wordt opgegeven. Dan zitten we in het Gelredome bij elkaar.

Je ontvangt dan ook even wat meer informatie over de reis naar Arnhem, want ook dat doen we natuurlijk graag samen! Ook voor andere vragen: mail even naar lev@adventskerk.info.

Geplaatst door: Gerrit-Jan de Wilde op zaterdag 14 april om 16:56 uur - Gewijzigd op: zaterdag 14 april om 17:01

Morgenochtend nog een oproep in de kerk. Leuk als je meegaat! Mail even naar lev@adventskerk.info!

Door: Jeugdouderlingen - Datum: zaterdag 21 april - Tijd: 16:18 - Verwijder reactie