Jongerengroep CHIEV voor 17+

Balkenende mag het dan wel allemaal leuk weten te vertellen, maar wat houden normen en waarden nu werkelijk in? En leven we in een joods-christelijk-islamitische samenleving of toch in een verlichte samenleving? Bestaat God eigenlijk wel? CHIEV is een groep jongeren die maandelijks discussieert over dit soort onderwerpen. De onderwerpen worden voorbereid door de CHIEV leden zelf, zodat er uiteenlopende onderwerpen zijn. Soms hebben deze onderwerpen met de bijbel te maken maar vaak ook niet.
Naast discussiƫren vinden wij het ook erg leuk om gezellig te doen! Daarom eten we na de discussie altijd gezamenlijk, en blijven dan meestal nog wat hangen. Ook organiseren we regelmatig een filmmarathon of gaan we schaatsen.
Lijkt het jou ook leuk om mee te doen met CHIEV? Elke derde zondag in de maand komen wij bij elkaar in de Lichtkring (Amerikalaan 92 in Kerk en Zanen).
Hopelijk zien we je een keer!

Groet,
Michiel Stapper namens de CHIEV