Opgeven jongeren startweekend 2012

Het Jongeren startweekend voor dit jaar is gepland van 07 t/m 09 September, naar de Buiten-Jan een voormalig klooster in Veldhoven (zodat we allemaal droog kunnen slapen). De diaconie heeft het ook nu weer mogelijk gemaakt dat er geen kosten zijn verbonden aan dit weekend. Het zou fantastisch zijn als we weer met een grote groep jongeren weg kunnen gaan. Meer informatie en het opgeefformulier vind je op de website van de Adventskerk.

Klik hier:

Geplaatst door: Heleen Stigter op dinsdag 3 april om 22:37 uur - Gewijzigd op: dinsdag 3 april om 22:41

De reactie van vorig jaar waren allemaal erg positief ! Zeker de speurtocht was spectaculair. Ik zou snel aanmelden voordat het vol is.

Door: peter koop - Datum: dinsdag 10 april - Tijd: 19:01 - Verwijder reactie